Robert Klåvus

Berättelser kan göra oss medmänskliga

Vi tillsammans

Vi är du och jag som blir ett slags tillsammans

( tillsammans ser du mig och jag ser dig )

Vi tillsammans är en fantastisk kraft

( tillsammans fyller din kraft mig )

Vi blir en kraft som faktiskt kan förändra

( tillsammans förändras du och jag )

Vi förändrar tillsammans vad vi vill

( tillsammans förändrar vi också världen )

Vi vill, du och jag, någonting mycket mer än det vi är idag

( tillsammans blir därför vår vilja dubbelt så stark )

Vi är var och en våra egna och bemöter varandra så

( tillsammans bemöter jag dig, som jag vill att du ska möta mig )

Vi bemöter varandra här för den vi är

( tillsammans med dig är jag alltid mig )

Kommentera

